H5P je enostavno orodje, ki omogoča ustvarjanje več kot 40 različnih tipov interaktivnih gradiv.
Ustvarimo lahko:
- različne vrste kvizov,
- naloge tipa povleci in spusti,
- iskanje »vročih« točk,
- učne kartice,
- interaktivne predstavitve z različnimi vprašanji in nalogami,
- interaktivni videoposnetek z dodajanjem razlag, slik ali nalog,
- pripravimo adaptivna učna gradiva in še veliko drugih tipov gradiv.
Pripravljena gradiva lahko ustvarimo/uvozimo v spletno učilnico (https://digitalna.uni-lj.si/h5p/).
Seznam videov in zbirk nalog:
- Uporaba H5P za izdelavo interaktivnih gradiv vsebuje naloge in video vodiče v slovenščini, pod njimi pa opis aktivnosti, pedagoško vrednost ter prednosti in omejitve.
- Arnes splet h5p gradiva je spletišče spletnega tečaja, v katerem udeleženci ustvarjajo naloge.
- Primeri in datoteke za prenos so na uradni strani h5p, spletišče v angleščini.
Uporaba v učnem procesu
- INTERAKTIVNE PREDSTAVITVE UČNIH VSEBIN (gradivo tipa course presentation, impressive presentation, aggamotto, interactive video, branching scenario) – Učno vsebino lahko študentom predstavimo na bolj zanimiv način z dodano interaktivnostjo. Takšne predstavitve motivirajo študente za delo in jim omogočajo poglobljeno učenje in razumevanje.
- Primer uporabe na področju umetnostne zgodovine: Evropska umetnost
- PONAVLJANJE IN UTRJEVANJE ZNANJA (arithmetic quiz, dialog cards, dictation, drag and drop, drag the words, fill in the blanks, flash cards, guess the answer, mark the words, speak the words) – Pripravimo lahko različne aktivnosti za utrjevanje in ponavljanje znanja. Študenti imajo možnost reševanja aktivnosti doma.
- Primer uporabe na področju poučevanja tujih jezikov: Slovnica
- SAMOPREVERJANJE (arithmetic quiz, multiple choice, questionnaire, question set, single choice set, summary, advanced fill the blanks, column) – S pomočjo orodja lahko pripravimo različne aktivnosti, s katerimi študenti preverijo svoje že pridobljeno znanje. Orodje sproti preverja pravilnost odgovorov in tako študentom poda povratno informacijo o njihovem znanju. Aktivnosti lahko rešujejo med predavanji, na vajah ali doma.
- Primer uporabe na področju geografije: Evropa
- INDIVIDUALNO DELO (column, essay) – Pripravimo lahko aktivnosti, ki jih študenti rešujejo samostojno. Tako lahko vsebino, ki ni prezahtevna, predelajo sami med predavanjem ali vajami ali doma
- Primer uporabe na področju zgodovine: Kon-Tiki
- UČENJE Z IGRAMI (branching scenario, find the words, flash cards, find multiple hotspots, find the hotspot, image pairing, image sequencing, memory game, virtual tour) – Aktivnosti vsebujejo elemente iger, ki pri študentih vzbudijo zanimanje in motiviranost za delo in učenje. Kljub temu da gre za aktivnosti, ki so zasnovane kot igre, lahko študenti z njimi pridobijo nove veščine, znanje ali utrdijo svoje predznanje.
- Primer uporabe na področju sociale: Obisk socialne delavke
- PROJEKTNO UČNO DELO (documentation tool) – Študentom lahko pripravimo projektno delo, ki ga dokumentirajo s pomočjo aktivnosti documentation tool, ki jo ponuja orodje H5P.
- Primer uporabe: Dokumentacija projekta
(več https://digitalna.uni-lj.si/h5p/)