Učenje o učenju se naslanja na izsledke kognitivne znanosti in podaja 6. strategij uspešnega učenja (https://www.nctq.org/dmsView/Learning_About_Learning_Report):
Katerih šest strategij je učinkovitih?
Prvi dve pomagata učencem pri sprejemanju novih informacij:
1. Učenci se naučijo povezovati grafične elemente z besedami.
Mladi ali stari vsi sprejemamo informacije po dveh glavnih poteh - z besedami in grafičnimi ali slikovnimi
predstavitve. Učenje učencev se poveča, če učitelji novo snov posredujejo z obema načinoma.
2. Povezovanje abstraktnih pojmov s konkretnimi predstavitvami.
Učitelji morajo predstaviti oprijemljive primere, ki osvetljujejo krovne ideje, in tudi pojasniti, kako ti primeri
so primeri in velike ideje povezani.
Druga dva načina zagotavljata, da učenci povezujejo informacije in tako poglabljajo svoje razumevanje:
3. Postavljanje proučevalnih vprašanj.
Če učence sprašujete "zakaj", "kako", "kaj če" in "kako veste", morajo pojasniti in povezati svoje znanje
ključnih idej.
4. Ponavljajoče se menjavanje problemov z navedenimi rešitvami in problemov, ki jih morajo učenci rešiti.
Razlage, ki spremljajo rešene probleme, pomagajo učencem razumeti temeljna načela in jih popeljejo dlje od
reševanja problemov.
Zadnja dva pomagata učencem, da si zapomnijo, kaj so se naučili:
5. Razdelitev prakse.
Učenci bi morali snov po učenju večkrat vaditi, pri čemer bi morala biti vsaka vaja ali pregled ločena z
tedni in celo meseci.
6. Ocenjevanje za spodbujanje ohranjanja znanja.
Poleg vrednosti formativnega ocenjevanja (ki učitelju pomaga pri odločanju, kaj naj uči) in sumativnega ocenjevanja (zaugotoviti, kaj so se učenci naučili), je ocenjevanje, ki od učencev zahteva, da se spomnijo snovi, v pomoč pri "prijemanju" informacij.