Dejavniki, ki zavirajo uporabo tehnologije

Dejavniki, kot so pomanjkanje financiranja, nezadostna digitalna oprema, počasen internet in omejitev šolskih prostorov niso in ne morejo biti razlog za neuporabo digitalne tehnologije pri pouku. Šola je v zadostni meri opremljena z vso digitalno infrastrukturo in opremo ter skupaj z osebnimi digitalnimi pripomočki učencev omogoča materialne pogoje za izvedbo pouka v smeri digitalnega izobraževanja. Šola tudi ima in nudi sredstva za plačilo dodatnih izobraževanj učiteljev. Problem ni v materialnih zahtevah digitalnega izobraževanja, temveč v pomanjkanju volje učiteljev do korenitih sprememb dela v razredu, kar digitalno izobraževanje tudi zahteva.

Dejavniki, kot so tehnična podpora je omejena ali pa jo sploh ni, pomanjkanje časa za učitelje, nizka raven digitalnih kompetenc učiteljev tudi ne morejo biti in ne bodo razlog za neuporabo digitalne tehnologij pri pouku. Konec koncev je sama navzočnost digitalne tehnologije v šolah stara 20 in več let, torej že več kot polovico delovne dobe posameznika. Vprašat se moramo, kaj posameznikom, ki v vseh teh letih niso uspeli spraviti svojih digitalnih kompetenc na ustrezen nivo, ni jasno? Morda pa tem posameznikom ni jasno to, da v digitalnem svetu vse piše- le prebrati je potrebno.