Strokovno izobraževanje učiteljev je nujen pogoj v procesu digitalizacije življenja in dela v šoli, saj nivo učiteljeve digitalne kompetentnosti določa nivo digitalnega izobraževanja. Nagel razvoj digitalne tehnologije zahteva nagle odzive zaposlenih, spremljanje, iskanje in spoznavanje novitet ter vključevanje le teh v proces izobraževanja.

Šola spodbuja in vlaga v stalno strokovno izpopolnjevanje svojih zaposlenih na vseh ravneh. Stalno strokovno izpopolnjevanje lahko podpira razvijanje in integracijo novih načinov poučevanja in učenja, ki izkoriščajo digitalne tehnologije za boljše učne dosežke.

Vsi pedagoški delavci imajo priložnosti, da se udeležujejo programov stalnega strokovnega izpopolnjevanja na področju poučevanja in učenja z digitalnimi tehnologijami. Zavedamo se, da v času naglega razvoja ITK-a in s tem digitalizacije same družbe na vseh nivojih njenega delovanja, je zahteva po stalnem strokovnem izobraževanju toliko večja.

Učitelji se morajo stalno strokovno izpopolnjevati na dveh področjih:

  1. tehnološko področje, uporaba ITK tehnologije
  2. pedagoško metodološko področje, uporaba novih učnih strategij, ki jih ITK tehnologija omogoča oz. zahteva

Vemo, da sama tehnološka infrastruktura in orodja ne omogočajo digitaliziranje pouka. Nujne so korenite spremembe učnih strategij in udejanjanja novih prožnejših oblik učenja (glej Inovativne učne metode in procesi). Pogovarjamo se o spremembi vedenja v razredu- tako učiteljev kot učencev, vsak zahtevek k spremembi vedenja pa v človeku prvotno vodi v upor.

V šolskem letu 2021/22 smo uspešno zaključili triletni projekt FLI CREATE Erasmus+, v katerem so udeleženci razvijali digitalno pismenost in preizkušali metodo obrnjene učilnice. V letošnjem šolskem letu pričakujemo predstavitev projekta oz. obsežno poročilo, ki bo spodbudilo učitelje k diskusiji in s tem izmenjavi izkušenj.